2010. január 5., kedd

Szünet volt...

... az iskolában és a munkahelyen is, és ezt a szünetet nem blogírással töltöttem, úgyhogy most pótolom.


Bíborka december 21-én megkapta a fogszabályzóját, ami piros és csillogós. Ez ugyan nem látszik rajta, ha beteszi, és csak éjszaka kell hordani, de azért ő rettentően boldog. Igaz, ma reggel már megjegyezte, hogy Blankának és Anginak azért jó, mert az anyukájuk tisztítja a fogszabályzójukat. Mondtam is neki, hogy NEKEM meg azért jó, mert az én kislányom olyan ügyes, hogy maga tisztogatja a fogszabályzóját:)

A karácsony előtti hó nagyon jólesett - jól esett, de sajnos előre tudni lehetett, hogy karácsonyra már nem lesz belőle semmi, így a lelki szemeimmel lefényképeztem, hogy fehér karácsonyunk legyen. Addig is amíg a Jézuskára vártunk,a gyerekek ezeket bontogatták:






Miközben a Mikulás hőlégballonnal elszállt felettünk és ünnepi hangulatot teremtettünk, elkészült a karácsonyfa és a Jézuska is megérkezett hozzánk:


Úgy tűnik idén is jók voltunk...

25-én Adára mentünk és ott is jól éreztük magunkat és sokat ettünk. Érdekes volt december 26-án napsütésben, kb. 18 fokban a Tisza parton sétálgatni.
 --- És most megszakítom az írást, mert ki kell mennem havat lapátolni. ---


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése