2011. november 9., szerda

A hálózat csapdájában


Sok gondunk akadt a TV szolgáltatóval, hiba hiba hátán, de nem is ez volt a legnagyobb probléma, hanem a hozzáállásuk, csak hárítottak, félrebeszéltek, nem hittek nekünk. Mivel azonban a hibákat mégiscsak rögzítették, a szolgáltatás minőségére hivatkozva le akartuk mondani, de nem engedték a hűségidőn belül. A hűség leteltével le is mondtuk, az internettel együtt, mert azt is ugyanaz szolgáltatta. Végre megszabadultunk tőlük, gondoltuk mi. Pár napig boldog tv és internetmentes világban éltünk. Aztán találtunk egy új internetszolgáltatót, aki szépen be is kötötte. Lassult a sebesség, gondoltuk az ingyenes számon bejelentjük hibaként. Na mi történt? A telefonos ügyfélszolgálat automatikusan átirányított az előző szolgáltatónkhoz, aki átvette a mostaninak az üzemeltetését. A honlap is automatikusan átirányít. A számlát is ők küldik. Értesítették erről a felhasználókat? Nem.


2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, hogy a szolgáltatók, már régen nem szolgáltatók. Nem a segítségünkre vannak (amiért ugye eredeti eszme szerint életre hívták őket), hanem inkább akadályoznak. Kötelezettségeink vannak feléjük, muszáj teljesítenünk, stb...
    Mit lehet most tenni?

    VálaszTörlés
  2. Igen, elcsodálkozik az ember, ha talál egy szolgáltatót, aki pozitívan áll az ügyfélhez (azért szerencsére akad ilyen:)) És persze elismerem, vannak problémás ügyfelek is:)

    VálaszTörlés