2010. július 21., szerda

Olvass ezt is - azt is

A nyaralásunkról akartam írni, de Blanche dobott nekem egy labdát (köszönöm), úgyhogy most ez jön:

               írjál ki tíz plusz egy könyvet, amiket te már olvastál, de ajánlanád a többieknek. nevezz meg öt         bloggert, akinek kíváncsi vagy a véleményére, linkeld be őket, és hagyj nekik üzenetet a blogjukban. jó olvasást.

1. Márai Sándor: Az igazi, Judit... és az utóhang (egy szerelem több szemszögből)
2. Spiró györgy: Honderű (komoly humor)
3. James Clavell: A Tajpan (kaland keleten, régen)
4. James A. Michener: A forrás I-II., Izrael regénye (mert történelem)
5. Amélie Nothomb: Holt határon (te mit tennél?)
6. Szabó Magda: Freskó (mintha velük lennél)
7. Choderlos de Laclos: Veszedelmes viszonyok (hogy ne csak a filmet nézd)
8. Zadie Smith: A szépségről (amerikai kavalkád)
9. Karl Bruckner: Szadako élni akar (olvasd el mielőtt a gyereked kezébe adod)
10. Polcz Alaine – Bitó László: Az utolsó mérföld (úgyis eljön)
+ 1: Christopher Moore: Biff evagéliuma (kapcsolódj ki)

Az a baj, az a baj, hogy nehezen tudok 5 bloggert megnevezni (kevés blogot olvasok, még kevesebbhez szólok hozzá, kicsit félve írom ide őket):
Cseri, Netelka, Meseanyu, Juci, Melchiades , ti mit ajánlotok?

3 megjegyzés:

  1. Névtelen11:21

    Zadie Smith Fehér fogait már nézegettem, most akkor "fogam" is:)

    VálaszTörlés
  2. Feladat teljesítve:-)

    http://jokonyvek.blog.hu/2010/07/21/ajanlok_8

    VálaszTörlés
  3. Meseanyu: Látom:)

    kata blanka: Bár én nem azt ajánlottam, de ha mindkét magyarul megjelent könyve tervben van, akkor a fogakkal kezd:)

    VálaszTörlés