2010. január 24., vasárnap

(Rém)álom

Nemrég azt álmodtam, hogy meghalt valakim. Egyszer pár éve már álmodtam ugyanerről a személyről, hogy meghal, az sokkal rosszabb volt, arra ébredtem, hogy sírok. Még szerencse, hogy ott volt mellettem Sas. Most nem sírtam, de amikor felébredtem, ki kellett nyitnom az ablakot. Szerencsére most is ott volt Sas. Anyukám egyszer azt mondta, hogy akinek a haláláról álmodunk, az sokáig fog élni. Remélem...

Amúgy fura dolog ez. Egy internetes ismeretlen ismerősöm sokáig nem jelentkezett és én, ki tudja miért (akkoriban volt ez az álmom is), elkezdtem aggódni érte. Aztán írt egy mondatot a blogjába, ami alapján, meg az újság is tele volt rossz hírekkel, még jobban aggódtam. Amikor életjelet adott, kiderült, hogy elvesztette valakijét, és én nagyon együtt tudtam vele érezni. Fura dolog ez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése